Volg onze Facebook pagina voor het laatste nieuws en kortingsacties   

Retourneren

Praktisch alle producten die wij verkopen, worden speciaal voor u gemaakt. Dit is het voordeel van 3D printen.
Het is dan ook vaak niet mogelijk om producten te retourneren indien u zich bedenkt na ontvangst van uw bestelling.

Wij zullen bij een verzoek tot retourneren dan ook met u overleggen in welke mate er geretourneerd kan worden. Helaas kunnen wij in sommige gevallen niet akkoord gaan met uw verzoek, om bovenstaande reden.
Kosten voor retourneren zullen te allen tijde ten laste van de klant zijn.

Garantie

Helaas gebeurt het wel eens dat er een product onverhoopt mankementen vertoont, ondanks dat wij alle producten regelmatig testen op gebruik en kwaliteit.
Mocht het zo zijn dat er iets aan uw product mankeert, kunt u contact met ons opnemen. We zullen dan bepalen of het onder garantie valt en of het product vergoed wordt.
In sommige gevallen vragen wij een vergoeding voor de verzendkosten, om u toch een nieuw product aan te kunnen bieden.

Wat valt niet onder garantie?:

  • Defecten door onjuist gebruik
  • Defecten door eigen toedoen
  • Transportschade
Transportschade

Wij verpakken alle door ons verzonden producten zeer degelijk, zodat uw bestelling ongeschonden bij u aankomt.
PostNL verzorgt voor ons alle brief- en pakketpost. Helaas gebeurt het wel eens dat er bij het transport iets mis gaat. Dit is dan ook de verantwoordelijkheid van PostNL.
Indien er transportschade is opgetreden kunt u een klacht indienen bij PostNL. Zij zullen u daarin verder kunnen ondersteunen.